کد خبر: ۸۰۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
امیرعبداللهیان در دیدار سفیر روسیه در تهران:
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: همکاری های پارلمانی میان تهران- مسکو در جهت گسترش مناسبات فیمابین مؤثر است.
همکاری‌های پارلمانی میان تهران- مسکو برای گسترش مناسبات فیمابین مؤثر است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین امیرعبداللهیان امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ با لوان جاکاریان سفیر روسیه در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در این دیدار ضمن ارزیابی مثبت از مناسبات میان دو کشور گفت: همکاری‌های پارلمانی میان تهران- مسکو در جهت گسترش مناسبات فیمابین مؤثر است.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران در این دیدار ضمن اشاره به تعاملات موثر میان ایران و روسیه در زمینه های مختلف، بر گسترش تعاملات اقتصادی و گردشگری به ویژه در بخش خصوصی تأکید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از روابط سازنده میان دو کشور خاطر نشان کرد: باید همکاری های دو جانبه در سطوح مختلف تداوم و گسترش یابد.

طرفین در این دیدار در خصوص تحولات منطقه ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و تمرکز بر راه حل سیاسی در یمن و ونزوئلا را مورد تأکید قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: