کد خبر: ۸۰۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۲۳
فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 1397
فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 1397متولد فروردین : شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

متولد اردیبهشت : شما باید چشمان‌تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی‌بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می‌بینید. شما دارای انرژی‌های مثبت زیادی هستید انرژی‌هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی‌ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی‌تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

متولد خرداد
: امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

متولد تیر : شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

متولد مرداد : برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

متولد شهریور : ماه کامل برج عقرب امروز مقابل خورشید برج ثور قرار گرفته است و شما را تشویق می‌کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید. از وقتی که فهمیده‌اید مردم دیگر وقتی که عاشق می‌شوند چقدر می‌توانند پیچیده باشند حساسیتتان به شدت آشفته شده است. اگر که از روابط احساسی پر شور و هیجان دوری می‌کنی، باید خیالت راحت‌تر باشد.، اما با کند و کاو کردن در پیچیدگی‌های قلب نیز می‌توانی بفهمی که چه چیزی خیلی مهم است.

متولد مهر
: شما امروز نمادی از استواری و پایداری هستید و تصمیم شما برای انجام دادن کارهایتان ممکن است امروز تحسین و حیرت همکاران تان را در پی داشته باشد. اما این تنها درباره این نیست که شما مشتاقید که تلاش و کوششی دوچندان از خود نشان دهید؛ بلکه مسئله این است که شما چگونه درک و فهم عادی خود را بکار می‌گیرید تا ارزش تان را در یک کار تیمی به دیگران نشان دهید؛ نگران مطرح کردن یا کار خاصی برای معرفی کردن خود نباشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که قابلیت‌های خود را بشناسید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید!

متولد آبان
: امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

متولد آذر : برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

متولد دی
: مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

متولد بهمن
: پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

متولد اسفند
: اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.


 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: