کد خبر: ۸۰۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۰
در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: «بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، طی امشو روز دوشنبه (۲۷ اسفند)، عبور جبهه سرد از شرق سواحل دریای خزر و شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، سبب کاهش دما و وزش شدید باد در شرق استان مازندران و استان گلستان به ویژه مناطق غربی آن خواهد شد.
اخطاریه هواشناسی در مورد آبگرفتگی معابر

سازمان هواشناسی طی اخطاریه‌ای نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در شرق استان مازندران و غرب گلستان اخطار داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: «بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، طی امشو روز دوشنبه (۲۷ اسفند)، عبور جبهه سرد از شرق سواحل دریای خزر و شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، سبب کاهش دما و وزش شدید باد در شرق استان مازندران و استان گلستان به ویژه مناطق غربی آن خواهد شد.

بر اساس این اخطاریه، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در این مناطق، رگبار باران در پاره‌ای مناطق و ارتفاعات رگبار برف و مه غلیظ رخ خواهد داد بنابراین طی این مدت آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، کولاک برف و مه غلیظ سبب اختلال در تردد جاده‌ها می‌شود.

از این رو به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی به عمل آید و به مسافرین توصیه می‌شود که با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: