کد خبر: ۸۰۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید: ۵۲۷
سرخپوشان تهرانی با شکست تیم سپید رود رشت توانستند سال را با صدرنشینی به پایان برسانند و با یک برد شیرین به استقبال سال جدید رفته و در هوادارانشان را شاد کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دیروز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور پرسپولیس تهران میهمان سپیدرود رشت بود که توانست با نتیجه سه بر یک این سرخ های رشتی را شکست بدهد و توانست سال 97 را با صدرنشینی به پایان برساند و با این برد شیرین به استقبال سال جدید رفته و دل هوادارانش را شاد کند و آمار قابل توجهی را از خود به جای بگذارد. 

 

 

پرسپولیس سال 97؛ هر پنجاه و سه روز یک شکست
پرسپولیس در سال 97 توانسته این آمار را کسب کند این باشگاه 41 بار به مصاف حریفان خود رفته،  21 پیروزی، 7 باخت و 14 تساوی با 47 گل زده و 27 گل خورده می باشد. شکست های پرسپولیس مقابل ذوب آهن، سایپا، الوحده امارات، الدحیل قطر، کاشیما آنتلرز، السد قطر و فولاد خوزستان بوده است.

 

گفتنی است، سرخپوشان روز دهم فروردین در شهرآورد پایتخت به دیدار رقیبه دیرینه اش یعنی استقلال خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: