کد خبر: ۸۰۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۸
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز با بیان اینکه دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر دچار انفجار و حریق شد، گفت: تاکنون در این حادثه ۲ نفر جان باخته‌اند.
آتش‌سوزی در خط لوله گاز در آزادراه اهواز به ماهشهر / ۵ جانباخته و ۶ مصدوم تا کنون / آتش‌سوزی مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز با بیان اینکه دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر دچار انفجار و حریق شد، گفت: تاکنون در این حادثه ۲ نفر جان باخته‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، علی تراب‌پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز اظهار کرد: دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دچار انفجار و حریق شدند که در این حادثه یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار آتش‌سوزی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز در گفتگو با فارس تصریح کرد: تاکنون در این حادثه ۲ نفر کشته شدند و از تعداد مصدومان فعلا آماری در دست نیست.

وی گفت: با توجه به آتش‌سوزی احتمال افزایش کشته شده‌ها و مصدومان وجود دارد. نیرو‌های آتش‌نشانی در محل در حال انجام عملیات هستند.

تکمیلی/ افزایش تعداد کشته‌ها به ۵ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: به دلیل نشت گاز لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس‌راه دچار انفجار شد که تعداد کشته‌شده‌ها به ۵ نفر افزایش یافت.

همچنین رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: در حادثه انفجار خط لوله گاز به دلیل نشت گاز در آزادراه اهواز به بندر ماهشهر تا کنون ۵ نفر کشته شدند و ۶ نفر زخمی شدند.

آتش‌سوزی مهار شد

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: آتش‌سوزی لوله گاز برومی اطفا و مهار شد و نیروهای عملیاتی در حال خنک سازی محل هستند.

حاجی زاده بیان کرد: همچنین مسیر در حال بازگشایی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: