کد خبر: ۸۰۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۸۱
فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 1397
فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 1397متولد فروردین : شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

متولد اردیبهشت
: شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

متولد خرداد : امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

متولد تیر : هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

متولد مرداد
: اگر به مسافرت رفتن فكر می‌كنید و یا می‌خواهید برای پیك نیك از خانه خارج بشوید، امروز برای برنامه ریزی كردن روز مناسبی است. خوشبختانه اكنون كه شما زیاد ماجراجویی و ریسك پذیری را دوست ندارید راحت‌تر می‌توانید با اوضاع و شریط كنار بیایید. امروز وقتی در مورد یكی از افراد فامیل صحبت می‌كنید می‌توانید به شایعات بی اساس در مورد او گوش بدهید. این سخن بدین معنی نیست كه شما دنبال فضولی كردن در زندگی خصوصی مردم هستید!! بلكه می‌توانید كارهای لذت بخش‌تر دیگری هم انجام بدهید.

متولد شهریور
: بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده کننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

متولد مهر
: اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

متولد آبان : شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

متولد آذر
: شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

متولد دی
: حالا که بهرام مدعی در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد، کارهای خیلی مهم و زیادی پیش رویتان دارید که باید انجام دهید. درحقیقت شما به قدری به سمت موفقیت کشیده می‌شوید که بخشهای دیگر زندگی تان را فراموش می‌کنید. به مسائل مالی بی توجهی نشان ندهید، در این صورت برای خود دردسر درست خواهید کرد. اگر مشکلی را قبل اینکه از کنترلتان خارج شود حل کنید کار خیلی عاقلانه‌ای کرده‌اید، چون از بی نظمی‌جلوگیری می‌کنید.

متولد بهمن : شما امروز آرزوهای بلند پروازانه‌ای دارید و دوست دارید پروژه‌ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید نسبت به پتانسیل‌های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش‌بین هستید. در حال حاضر خوش‌بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج کار نکنید. در عوض فقط از مراحل کار و یا بازی لذت ببرید.

متولد اسفند
: اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: