کد خبر: ۸۰۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
یک مسئول امنیتی عراق سه شنبه از به دام افتادن مغز متفکر حمله تروریستی به نیرو‌های الحشد الشعبی که در آن ۲۷ نیروی این گروه کشته شده بودند، خبر داد. سرلشکر «ابوجلو الجبوری» فرمانده این تیپ در این زمینه گفت: به دنبال عملیات مشترک پلیس فدرال به همراه نیرو‌های بسیج عشائر و براساس اطلاعات امنیتی، 'خالد محمد خلف البطوشی' مغز متفکر' حمله به نیرو‌های الحشد، در روستای «المرزوق» واقع در غرب استان کرکوک به دام افتاده است.
عراق: مغز متفکر حمله به الحشد الشعبی را دستگیر کردیم

یک مسئول امنیتی عراق سه شنبه از به دام افتادن مغز متفکر حمله تروریستی به نیرو‌های الحشد الشعبی که در آن ۲۷ نیروی این گروه کشته شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تارنمای شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، خبر دستگیری این سرکرده داعش را فرماندهی تیپ ۵۶ الحشد العشائری اعلام کرده است.

سرلشکر «ابوجلو الجبوری» فرمانده این تیپ در این زمینه گفت: به دنبال عملیات مشترک پلیس فدرال به همراه نیرو‌های بسیج عشائر و براساس اطلاعات امنیتی، 'خالد محمد خلف البطوشی' مغز متفکر' حمله به نیرو‌های الحشد، در روستای «المرزوق» واقع در غرب استان کرکوک به دام افتاده است.

عناصر گروهک تروریستی داعش ۲۱ فوریه گذشته (دوم اسفندماه) ۲۷ تن از اعضای الحشد الشعبی را در روستای السعدونیه در جاده «مخمور-موصل» کشتند و تعداد دیگری نیز در این حمله زخمی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: