کد خبر: ۸۰۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۹
محمود احمدی‌نژاد شیفته رسانه‌هاست، این را در دوره صدارتش هم درک کرده بودیم. او از هیچ فرصتی برای رسانه‌ای کردن خودش دریغ نمی‌کند، خواه یک مسابقه فوتبال باشد (البته که او طرفدار استقلال هم هست) خواه یک مسابقه کُشتی!
به گزارش خبرداغ ، محمود احمدی‌نژاد شیفته رسانه‌هاست، این را در دوره صدارتش هم درک کرده بودیم. او از هیچ فرصتی برای رسانه ای کردن خودش دریغ نمی‌کند، خواه یک مسابقه فوتبال باشد(البته که او طرفدار استقلال هم هست) خواه یک مسابقه کُشتی!

مقاومت لیدر‌های استقلال برای تشویق احمدی‌نژاد

از این ها که بگذریم، می‌رسیم به یک روایت جالب از حضور او در مسابقه دیروز استقلال و العین، گویا محافظ های معجزه هزاره سوم، از لیدرهای استقلال می‌خواهند که دکتر تشویق شود، لیدرها این طور جواب می‌دهند که شاید واکنش تماشاچی‌ها آمیخته به فحاشی‌های رکیک باشد، محافظ‌ها این بار قول مساعدت مالی را می‌دهند، خلاصه از محافظ اصرار و از لیدر انکار، در نهایت این که دکتر تشویق نمی‌شود! ظاهرا حالا دیگر احمدی نژاد خیلی هم نمی‌تواند رو محبوبیت گذشته حساب باز کند.

مقاومت لیدر‌های استقلال برای تشویق احمدی‌نژاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: