کد خبر: ۸۰۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
مایکل ملکومیان:
مایکل ملکومیان رئیس امور منطقه‌ای و اوراسیا ارمنستان ضمن تاکید بر اهمیت خطوط ریلی ایران و ارمنستان این ارتباط را دارای اهمیت سیاسی و اقتصادی دانست.
ارمنستان به خطوط ریلی با ایران نیاز دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «مایکل ملکومیان» رئیس امور منطقه‌ای و اوراسیای ارمنستان در مورد خطوط راه‌آهن ارمنستان و ایران گفت: ارمنستان به احداث راه‌آهن مشترک با ایران نیاز دارد.

وی در جمع خبرنگاران در مورد خطوط ریلی ایران و ارمنستان گفت: این موضوع نه تنها از بعد اقتصادی بلکه از نظر سیاسی اهمیت دارد.

ملکومیان افزود : ما باید راه آهن با ایران داشته باشیم و باید دو تونل در  شمال و جنوب داشته باشیم، این اتفاق برای تسریع در تدارکات ضروری است.

به نقل از آیسور، وی گفت: ما هم‌چنیبن برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل به این ارتباط نیاز داریم ما سیستم حمل و نقل پرهزینه‌ای داریم. برای کاهش عوارض و هزینه‌ها باید خطوط ریلی ما با ایران توسعه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: