کد خبر: ۸۰۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۴۱۰
رئیس دپارتمان داوران درباره تغییر داور دیدار استقلال و الهلال عربستان به نکاتی اشاره کرد.
دلیل تغییر داور بازی استقلال - الهلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی درباره تعویض داور بازی استقلال تهران و الهلال عربستان گفت: کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا داوران را قبل از شروع مسابقات چیدمان و به آن‌ها ابلاغ می‌کند. با توجه به اینکه ادهم محمد داور دیدار پرسپولیس و پاختاکور اشتباهات تاثیرگذاری در این بازی داشت و همین داور قرار بود بازی استقلال و الهلال را سوت بزند، کمیته داوران آسیا تصمیم به تغییر داور مسابقه کرد.


وی در ادامه اضافه کرد: همین اتفاق نیز برای داوران ایرانی رخ داده است، اگر داوری اشتباه تاثیرگذار در بازی داشته باشد، کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ آن داور را تغییر می‌دهد.


رفعتی گفت: دپارتمان امور بین الملل فدراسیون ارتباط خوبی با دپارتمان کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد، تعویض داور بازی استقلال و الهلال عربستان نشان دهنده این موضوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: