کد خبر: ۸۰۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
امید نورافکن، هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا حریف دست و پا بسته‌ای مقابل العین امارات نخواهد بود.
حیف شد کی‌روش از فوتبال ما رفت/ حریف دست و پا بسته‌ای مقابل العین نیستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امیدنورافکن در ابتدای این فصل با ترک استقلال به تیم شارلروای پیوست، اما بعد از اینکه به اهدافش نرسید، دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگشت. حالا او درصدد آن است که ناکامی در لیگ بلژیک را با درخشش در لیگ ایران جبران کند، بازیکنی که حتی سابقه دعوت به تیم ملی توسط کی‌روش را هم در کارنامه دارد. نورافکن در فاصله یک روز مانده به دیدار استقلال مقابل العین امارات گفت‌وگویی با تسنیم داشت که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

* استقلال با بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان داشت، آماده بازی برابر العین است؟
یک مقدار این بازی برای ما سخت شد و باید در نیمه دوم گل‌های بیشتری به نفت می‌زدیم، ولی چون سه روز قبل‌تر از آن یک بازی سنگین مقابل الدحیل داشتیم، کمی خسته بودیم. خستگی آن بازی هنوز در تن بچه‌ها بود، اما حالا با یک ریکاوری کامل به مصاف العین می‌رویم.

 

* در بازی با الدحیل نتیجه‌ای به دست آمد که هواداران را نگران کرد و حالا به مصاف تیم قدرتمند العین خواهید رفت. نظرت در مورد این بازی چیست؟
فوتبال در کل در آسیا عوض شده است و همه تیم‌ها قوی شده‌اند و برای حضور محکم در لیگ قهرمانان آسیا کاملاً مجهز هستند. حتی می‌بینید بازیکنان خوب خارجی هم جذب می‌کنند. با این حال ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

 

* به آخر سال نزدیک می شویم. امسال از لحاظ فوتبالی برایت چگونه بود؟
یک مقدار در بلژیک مشکلاتی برایم به وجود آمد و باید تیمم را عوض می‌کردم تا بیشتر بازی کنم. این اتفاق افتاد و به استقلال برگشتم. خدا را شکر که حالا بیشتر بازی می‌کنم و در خدمت استقلال هستم.

 

*دربی بزرگ پایتخت بین استقلال و پرسپولیس دهم فروردین برگزار می‌شود، فکر می‌کنی بتوانید با برد در این مسابقه یک عیدی به هواداران بدهید؟
دربی همیشه از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده است و نمی‌شود از الان در مورد آن مسابقه حرفی زد. حالا تا روز مسابقه باید ببینیم چه می‌شود. ما تلاش می‌کنیم با برد در این بازی عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

 

* تو عضو تیم امید هم هستی. فکر می‌کنی بتوانید این بار به المپیک صعود کنید؟
کار آسانی نداریم، اگر کار آسان بود در دوره‌های گذشته به المپیک صعود می‌کردیم. البته هدف‌مان صعود به المپیک است  و برای رسیدن به این مهم هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، اما همان‌طور که گفتم کار خیلی سختی را پیش رو داریم.

 

* برای سال جدید چه هدفی داری؟
تلاش می‌کنم در انتخاب تیمم یک تصمیم خیلی خوب بگیرم. همان‌طور که می‌دانید با پایان فصل جاری قرارداد من با استقلال تمام می‌شود و باید دید شرایط در پایان فصل چطور می‌شود.

 

*کی‌روش هم از فوتبال ایران رفت، نظرت در مورد او چیست؟
کی‌روش فوق‌العاده جنتلمن و کاربلد بود و حیف شد که از تیم ملی رفت.

 

* به نظرت چه کسی می‌تواند جانشین او شود؟
من نمی‌توانم بگویم چه کسی بیایید، اما هر مربی که می‌آید باید در حد و اندازه کی‌روش باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: