کد خبر: ۸۰۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۳
تیم فوتبال پرسپولیس برای هت‌تریک در قهرمانی تنها 9 بازی حساس دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تحت هدایت برانکو دو فصل اخیر را با قهرمانی پشت سر گذاشته‌است و در لیگ هجدهم نیز تنها 9 بازی پیش‌رو این تیم است تا بتواند در قهرمانی هت‌تریک کند و از این تعداد 4 بازی در وزشگاه آزادی و مابقی در خارج از خانه است.

 

 پرسپولیس هم اکنون 42 امتیاز دارد و در هفتۀ‌های آینده باید از استقلال، سپاهان، سایپا و ماشین سازی میزبانی کند و برابر تراکتورسازی، پیکان، پارس جنوبی جم،  ذوب آهن و سپید رود رشت در خانه حریفان به میدان برود که نشان از دیدارهایی بسیار سخت و دشوار است.

 

پرسپولیس با توجه به شرایط موجود و همچنین با در نظر گرفتن دو قهرمانی قبلی، در این فصل برای قهرمان شدن نیاز به 61 امتیاز دارد تا بتواند رکوردی بی‌نظیر در تکرار قهرمانی از خود به جای بگذارد که برای این کار تیم برانکو نیاز به 19 امتیاز از 9 بازی دارد که در صورت پیروزی برابر سه تیم مدعی تراکتور، سپاهان و استقلال به احتمال فراوان سرخ‌پوشان قهرمان لیگ خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: