کد خبر: ۸۰۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
چهار بازیکن استقلال در بازی دوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند برگ برنده شفر و استقلال باشند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار آسیایی خود در حالی به مصاف تیم العین امارات می‌رود که می توان پیش بینی کرد شفر با تغییراتی در ترکیب تیمش حریف خود را سورپرایز خواهد کرد. سورپرایزی که به دلیل چهار بازیکنی که نام برده می شود می توان آن را چهارگانه خواند.

 

 

طارق همام با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده بازی است و شفر قصد دارد از این بازیکن برابر العین بیشتر بهره ببرد. وریا غفوری مدافع آبی پوشان پایتخت که به دلیل احساس درد در کشاله ران در بازی برابر نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر غایب بود قرار است در دیدار سه شنبه در خط دفاع استقلال قرار بگیرد. فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنی است که شفر در دیدار با نفت مسجد سلیمان به او استراحت داد تا او برای بازی مقابل تیم اماراتی آماده شود.

 

 

 

و در پایان روزبه چشمی مدافع آبی پوشان پایتخت که به دلیل محرومیت در بازی با الدحیل قطر غایب بود مشکلی برای حضور در دومین دیدار آسیایی استقلال ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: