کد خبر: ۸۰۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
سرخپوشان پایتخت امشب اولین تمرین خود را قبل از مصاف با تیم قطری السد در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار کردند.
خبر خوش برای هواداران از ستاره های سرخ پرسپولیس + عکسبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیسی ها امروز در حالی به تمرین خود برای آماده سازی مقابل السد قطر پرداختند که دو ستاره مصدوم این تیم نیز پا به پای دیگر بازیکنان در تمرین حضور داشتند. 

 

سرخپوشان پایتخت امشب اولین تمرین خود را قبل از مصاف با تیم قطری السد در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار کردند. نکته جالب توجه این تمرین حضور دو ستاره مصدوم پرسپولیسی ها در تمرینات امشب بود که باعث دلگرمی بازیکنان تیم گردیده بود. یکی از این دو ستاره حسین ماهینی کاپیتان پرسپولیسی ها بود که بعد از مدت ها دوری به دلیل مصدومیت در تمرین حضور پیدا کرده بود و دیگری نیز مهدی ترابی بود که در جریان دیدار نساجی قائمشهر دچار مصدومیتی شده بود که همه امیدها را برای دیدار با السد ناامید کرده بود که با حضورش در تمرین امشب معلوم شد مشکلی برای همراهی سرخپوشان نخواهد داشت. 


 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: