کد خبر: ۸۰۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
دین‌پرست در زاهدان:
دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور تاکید کرد: وزارت کشور با قدرت، برنامه‌‌ریزی منسجم و با تعامل و همکاری مثال‌‌زدنی دستگاه‌های اجرایی، طرح‌‌های توسعه‌ای استان‌ها را پیگیری می‌‌کند.
وزارت کشور با قدرت طرح های توسعه ای استانها را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بابک دین‌‌پرست در چهارمین جلسه کمیته اطلاعات و عملیات شرق کشور در زاهدان، پس از تبیین اهداف و سیاست های شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، به تشریح مهمترین اقدامات شورا طی یکسال گذشته و اعلام برنامه ها و اولویت های آتی شورا اشاره کرد و گفت: شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور از ظرفیت بی بدیلی برای توسعه استانهای مشمول برخوردار است.

وی افزود: جلسات کمیته های پنجگانه زیرمجموعه شورای توسعه، بایستی بصورت منظم و هدفمند برگزار شود.

معاون اقتصادی وزیر کشور اضافه کرد: وزارت کشور با قدرت، برنامه ریزی منسجم و با تعامل و همکاری مثال‌‌زدنی دستگاههای اجرایی، طرح های توسعه ای استانها را پیگیری می کند.

دین‌پرست ادامه داد: استانهای عضو شورا بایستی از ظرفیت ویژه تصویب‌نامه هیات وزیران با عنوان "توسعه و تسهیل سرمایه گذاری توسعه ای در مناطق شرق و غرب کشور"، که در آذر ماه سالجاری اصلاح و دارای مجموعه‌ای از مشوق ها، معافیتها و مزیت های سرمایه گذاری است، نهایت بهره برداری را نمایند.

وی اضافه کرد: موضوع ساماندهی سوخت مرزی و توجه ویژه به معیشت مرزنشینان با دستور ویژه وزیر کشور، در دستور کار پیگیری ها قرار گرفته و طی هفته گذشته تصمیمات مهمی در این خصوص اتخاذ شد که امروز از سوی وزیر ابلاغ و به زودی اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به اجرا و تحقق ٤٥ درصد از مصوبات سند توسعه استان کردستان تا آخر آذر ماه، اظهار داشت: ٣١ درصد از محورهای مربوط به سند حل مشکلات جزایر استان هرمزگان در طول حدودا یکسال گذشته پیشرفت داشته است.همچنین بیش از ٤٠ درصد از ١٠٥ بند مصوبات مصرح در سند منطقه سیستان در طول هفت ماه اجرایی شده که گزارش روند اجرای اسناد موصوف با دستورات مجدد رییس جمهوری محترم در دستور کار دستگاههای مرتبط قرارگرفته‌‌اند.

دین‌‌پرست بر ضرورت مبارزه جدی با قاچاق کالا و بویژه قاچاق کالای اساسی و دام زنده تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: