کد خبر: ۸۰۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
در پیامی مطرح شد؛
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به سمت رئیس قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری را به وی تبریک گفت.
اعلام آمادگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری برای همکاری‌ با قوه قضائیه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری در پیام خود با تاکید بر سابقه طولانی حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مناصب مختلف قضائی و آشنایی با زوایای گوناگون قوه قضائیه، اعتماد مستمر مقام معظم رهبری به او و برخورداری از تجربه و دانش فقهی و حقوقی تاکید کرد: اینها سرمایه‌ای گرانسنگ برای تحولی بزرگ در قوه قضائیه و انجام و اجرای کامل اصول مربوط در قانون اساسی جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: معاونت امور مجلس رئیس‌‌جمهور برای همکاری‌های امور تقنینی با قوه قضائیه اعلام آمادگی کرده و برای ایشان در این منصب مهم آرزوی موفقیت بیش از پیش کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: