کد خبر: ۸۰۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۵۹
عرببستانی‌ها داور دیدار استقلال با الدحیل را تغییر دادند.
ضربه بزرگ سعودی‌ها به استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استقلال سه‌شنبه از ساعت 19:00 در چارچوب هفته دوم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه الهلال و الدحیل در عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا که ادهم مخادمه داور اردنی را به عنوان داور مسابقه الهلال و الدحیل انتخاب  کرده بود در اقدامی عجیب و به دلیل اعتراض سعودی‌ها داور این دیدار را تغییر داد. دیلان پریرای سریلانکایی که قرار بود بازی استقلال و الدحیل را در هفته پنجم سوت بزند اکنون با تصمیم AFC به عنوان قاضیِ دیدار تیم‌های الهلال و الدحیل انتخاب شده است و داور اردنی جایگزین او در دیدار استقلال و الدحیل در هفتۀ پنجم این رقابت‌ها شده است.

 

انتخاب داور اردنی به جای پریرای سریلانکایی احتمالاً باعث ایجاد تنش‌هایی برای استقلال خواهد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید عواقب این انتخاب اشتباه را بپذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: