کد خبر: ۸۰۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۴۸۷
مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی روز گذشته تیمش مقابل نفت مسجد سلبمان صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیداری حساس از هفتۀ بیست‌یکم لیگ برتر با حساب 1 بر 0 نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

 

مرتضی تبریزی، ستاره تیم استقلال پس از پایان این مسابقه  در واکنش به رابطه نه‌چندان خوب با گونکالوس گفت: شاید ما در زمین عصبانی بشویم اما همه با هم رفیق و دوست هستیم همانطور که شاید بازیکنان پرسپولیس هم این‌طور باشند.

 



مهاجم آبی‌ها در ادامه تیکه جنجالی به تراکتوری‌ها انداخته و اظهار کرد: شما به من بگویید که ماشین‌سازی چرا از پنج باختی که به‌دست آورده دو بار به تراکتورسازی باخته است؟ من از شما خبرنگاران می‌پرسم که نظر شما چیست؟ یکی از خبرنگاران گفت که شاید به دلیل این‌که مالک هر دو باشگاه یک نفر است که تبریزی پاسخ داد: به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده است! در ایران کسی از این کارها نمی‌کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: