کد خبر: ۸۰۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
تعداد بازدید: ۵۵۱
فال روزانه جمعه 17 اسفند 1397
متولد فروردین : شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

متولد اردیبهشت : شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

متولد خرداد
: شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

متولد تیر : شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

متولد مرداد : شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

متولد شهریور
: شما معمولا وقتی مجبور به بحث و جدل با کسی می‌شوید به خوبی می‌توانید از این موقعیت ناخوشایند فرار کنید اما امروز مریخ حساس با سیاره حاکم شما عطارد در اتصال است. شما می‌توانید در جستجوی دردسر باشید یا اینکه یک مخالفت و درگیری ساده را به یک موقعیت پیچیده و بسیار سخت تبدیل کنید. خود را قربانی این وسوسه نکنید؛ به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که رفتار ناخوشایند تان را اصلاح و حتی با وجود کسانی که با افکارتان مخالفند مجبور می‌شوید همکاری کنید.

متولد مهر
: امروز آخرین روزی است که خورشید در نشانه شما حضور دارد، شما نیز احساس می‌کنید که وقت‌تان تمام شده است! رابطه‌های شما هیجان انگیزتر می‌شوند و در حالیکه شور و اشتیاق‌تان شدیدتر می‌شود، بیشتر از قبل احساس سرزندگی می‌کنید. فکرتان را تغییر داده تا بتوانید انواع بیشتری از مسئولیت‌ها و خدمات را برعهده بگیرید، برای اینکه تلاش و سخاوتمندی و بخشش مضاعف شما باعث می‌شود این روزها حس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

متولد آبان
: شما در عین حال كه كاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد كرده و تواناتر می‌شوید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینكه وقت زیادی دارید، دوست دارید كارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل كردن زندگیتان آمادگی كامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی كفایت می‌كند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

متولد آذر : امروز ژوپیتر دور بر سیاره بخت شما یعنی بهرام می‌چرخد و اگر شما كاری را شروع كنید یا یك رابطه عاشقانه را آغاز كنید در هر دوی این كارها موفق خواهید شد. خودتان را دست كم نگیرید، شما می‌توایند بهتر از گذشته كار كنید. اما حواستان باشید كه بیشتر از توانایی خود مسئولیت قبول نكنید. ابتدا روی اهداف خود تمركز كنید و بعد كارتان را شروع كنید.

متولد دی : مهم نیست که شما چقدر مصمم هستید تا به اهداف تان برسید،‌ مسئله این است که امروز اتفاق غیر منتظره ای می‌افتد که شک می‌کنید که آیا دارید راه درستی می‌روید یا نه! ممکن است آنقدر توانایی داشته باشید که همه موانعی را که سر راه شما قرار گرفته اند از میان بردارید، اما ممکن است این نیات دیگران باشد که مانع اصلی شما باشند. سر و کار داشتن با مردمی‌که عصبی هستند بسیار سخت است اما شما به خوبی از عهده این کار بر می‌آیید. شاید امروز زیاد احساس خوبی نداشته باشید، اما در واقع امروز روزی است که براحتی می‌توانید مسیر آینده خود را پیدا کنید.

متولد بهمن : اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

متولد اسفند : امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت كنید، پس سعی كنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه كسی را ناراحت نكنید، ممكن است كمی ‌دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: