کد خبر: ۸۰۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۰
مدافع چپ پرسپولیس گفت: فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت‌های متوالی شده، اما با این حال تیم ما برای برد به زمین می‌رود و امیدوارم ۳ امتیاز را مقابل نساجی کسب کنیم.
به خاطر زمین مسجدسلیمان مصدومیتم عود کرد/ در آسیا نتایج بهتری می‌گیریمبه گزارش خبرداغ ، شایان مصلح، مدافع چپ پرسپولیس بعد از مصدومیت در بازی با نفت مسجدسلیمان دو بازی متوالی را از دست داد و از لیست تیم برای بازی با نساجی مازندران هم خط خورد. مصدومیت دنباله‌دار مصلح باعث شد سراغ او برویم و جویای حالش شویم.


* از مصدومیتت بگو. سومین بازی متوالی است که از لیست خارج می‌شوی.
همچنان دردم ادامه دارد و با نظر پزشک تا خوب نشوم نمی‌توانم بازی کنم.


* دقیقاً از چه ناحیه‌ای مصدوم هستی؟
از ناحیه استخوان لگن درد دارم که اسم پزشکی آن پوبیس است. البته سرماخوردگی و کشیدگی کشاله ران هم داشتم که خوب شد، ولی التهاب پوبیسی که داشتم همچنان ادامه دارد.


* چه شد که مصدوم شدی؟
حدود دو، سه ماه است مصدوم هستم و علت مصدومیت من فشردگی بازی‌هاست. تا قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان با دارو به میدان می‌رفتم، ولی به خاطر زمین چمن بد تیم نفت مسجدسلیمان، سرماخوردگی و ضعف بدنی که داشتم مصدومیتم عود کرد.


* روند درمانت چطور پیش می‌رود؟
در حال فیزیوتراپی و لیزردرمانی هستم و پیش از این در ناحیه مصدومیتم دارو تزریق کردم، اما همچنان درد دارم و اجازه پا به توپ شدن ندارم. راستش را بخواهید خودم هم از این شرایط خسته شدم و دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است.


* از چه تاریخی می‌توانی بازی کنی؟
هنوز چیزی معلوم نیست و تا درد دارم باید استراحت کنم.


* بازی با پاختاکور را چطور دیدی؟
بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند، اما با اشتباه داور ۲ امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم و با وجود بازی‌های سختی که پیش‌رو داریم کارمان دشوار شد، ولی فکر می‌کنم در ادامه نتایج بهتری در آسیا کسب می‌کنیم و امیدوارم مأموریت نیمه‌تمام سال گذشته لیگ قهرمانان را در سال جدید تمام کنیم.


* با وجود خستگی بازیکنان از پس نساجی برمی‌آیید؟
کار سختی داریم و فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت‌های متوالی شده، اما با این حال تیم ما برای برد به زمین می‌رود و امیدوارم ۳ امتیاز را مقابل نساجی کسب کنیم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: