کد خبر: ۸۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۲
د الله‌یار صیادمنش و محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال حضور نخواهند داشت. مهدی قائدی هم به دلیل حضور در اردو تیم ملی امید جایی در لیست شفر ندارد. گادوین منشا آخرین غایب استقلال است. مهاجم سابق پرسپولیس که امروز به کمیته اخلاق رفته بود، فعلا از حضور در بازی های داخلی استقلال محروم است.
غایبان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان مشخص شدناستقلال با دو مصدوم، یک محروم و یک ملی‌پوش میزبان باشگاه جنوبی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ استقلال فردا به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت. این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، برای آبی ها با چهار غایب آغاز می شود.

الله‌یار صیادمنش و محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال حضور نخواهند داشت. مهدی قائدی هم به دلیل حضور در اردو تیم ملی امید جایی در لیست شفر ندارد. گادوین منشا آخرین غایب استقلال است. مهاجم سابق پرسپولیس که امروز به کمیته اخلاق رفته بود، فعلا از حضور در بازی های داخلی استقلال محروم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: