کد خبر: ۸۰۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه:
مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما با دخالت خارجی در مسائل داخلی ونزوئلا و با اقدامات یکجانبه خلاف منشور ملل متحد از جمله دخالت در امور داخلی کشورها و تهدید به استفاده از زور بر علیه دولت ونزوئلا مخالف هستیم.
با دخالت خارجی در مسائل داخلی ونزوئلا مخالفیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن بهاروند، مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه که به منظور گفت‌وگو با مقام‌های روسیه درخصوص تحولات ونزوئلا به مسکو سفر کرده است، امروز با باریسنکو گئورگی یوگنیوویچ، مدیرکل آمریکای شمالی و آلکساندر شتینین، مدیرکل آمریکای جنوبی وزارت خارجه روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

بهاروند پس از ملاقات در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دو کشور ایران و روسیه معتقدند دولت ونزوئلا دولت قانونی این کشور است و قانون اساسی این کشور باید محترم شمرده شود.  

وی ادامه داد: ما با دخالت خارجی در مسائل داخلی ونزوئلا و با اقدامات یکجانبه خلاف منشور ملل متحد از جمله دخالت در امور داخلی کشورها و تهدید به استفاده از زور بر علیه دولت ونزوئلا مخالف هستیم. 

مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه با بیان اینکه روسیه و ایران دو کشور مهم در سطح جهانی هستند و به عنوان دو کشور دوست در دفاع از منشور ملل متحد و حاکمیت کشورها مواضع مشترک داریم، اظهار داشت: این سفر برای هماهنگی‌‌‌های بیشتر در این زمینه‌‌‌ها بود و تلاش داریم در سازمان ملل و با سایر کشورها در دفاع از اصول منشور ملل متحد همکاری‌های عملی‌‌تری را آغاز کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: