کد خبر: ۸۰۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۶
گویا حواشی ایجاد شده میان رئیس کمیتۀ انضباطی و هواداران و باشگاه استقلال تمامی ندارد.
حمله استقلالی‌ها به همه‌کاره فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در پی حواشی اخیر میان باشگاه استقلال و اسماعیل حسن‌زاده، هواداران آبی‌پوشان پایتخت خودشان دست به کار شدند.


پس از اتفاقاتی که میان اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی و استقلال رخ داد، واکنش هواداران آبی‌‌ها را در پی داشت. اعتراضات به گونه‌ای بود که هواداران این تیم به پیچ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حمله کردند و به انتقاد از حسن‌زاده پرداختند.

این اعتراضات در حالی ایجاد شد که تاج در ایران حضور ندارد و در سوئیس به سرمی‌برد و عجیب است که روحش از این اتفاقات اصلاً خبردار نیست. عجیب‌تر اینکه استقلالی‌ها درخواستی از رئیس فدراسیون دارند و آن هم برکناری حسن‌زاده است. گویا این هواداران مدعی شده‌اند که دلیل این همه اتفاقات تنها یک چیز است و آن هم پرسپولیسی بودن رئیس کمیتۀ انضباطی است.

با وجود این حاشیه‌ها، تاج از همان سوئیس دست به کار شد  و در پیغامی گفت: جنجال‌ها را هرچه زودتر تمام کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: