کد خبر: ۸۰۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی امید عالیشاه صحبت کرد.
ماجرای کامل مصدومیت عالیشاه از زبان پزشک باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ظاهرا ماجرای مصدومیت امید عالیشاه هنوز به پایان نرسیده و هر روز شایعه جدیدی در این خصوص منتشر می‎شود.

 

اخیرا گفته شد که دکتر حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس به برانکو گفته عالیشاه مصدوم نیست و خودش را به مصدومیت زده و این مسئله باعث عصبانیت شدید برانکو شده است، که بلافاصله عالیشاه این شایعه را تکذیب کرد و گفت که از سازندگان این شایعات شکایت می‌کند.

 

حالا دکتر حقیقت هم در گفتگوی جدید خود اعلام کرد که هرگز به برانکو نگفته عالیشاه مصدوم نیست. او در ادامه گفت: در آخرین تمرین ما عالیشاه دچار گرفتگی شدید کمر شد و به طوری بود که از شدت درد من خودم عالیشاه را با آمبولانس برای گرفتن MRI به بیمارستان فرستادم، بعد چطور می‌توانم بگویم او مصدوم نیست؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: