کد خبر: ۸۰۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۵
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی گفت: 2 نفر از مسموم شدگان مصرف مشروبات الکلی تقلبی و دست ساز در این شهرستان جان خود را از دست دادند.
مصرف مشروبات الکلی تقلبی باعث مرگ 2 نفر در بوکان شدبه گزارش خبرداغ ، حسین بهرامی آذر روز شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در طول 48 ساعت گذشته 12 نفر به دلیل مسمومیت با مشروبات تقلبی به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.
وی ادامه داد: 9 نفر روز گذشته و سه نفر دیگر نیز امروز به این بیمارستان مراجعه کردند و همگی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت الله طالقانی ارومیه انتقال یافتند.
بهرامی آذر اظهار داشت: پنج نفر از این تعداد دچار مشکل شدید بینایی شدند و 2 نفر نیز به حالت کما رفته بودند که امروز هر 2 نفر آنان جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام پلیس این افراد در شهرهای خارج از بوکان اقدام به خرید مشروبات الکلی کرده بودند و موضوع هم اکنون در دست بررسی است.
استفاده از مشروبات به ویژه از نوع دست ساز عوارض بسیار خطرناکی مانند کوری چشم و از بین رفتن کلیه‌ها را به همراه دارد و میزان آسیب بستگی به مقدار مصرف و ورود سم به داخل بدن دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: