کد خبر: ۸۰۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۶۵۰
فال روزانه چهارشنبه 15 اسفند 1397
متولد فروردین : شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.

متولد اردیبهشت : خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید.

متولد خرداد : ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

متولد تیر
: شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه "احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

متولد مرداد : اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

متولد شهریور : ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

متولد مهر : شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای "محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

متولد آبان : شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید.

متولد آذر : شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

متولد دی : فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

متولد بهمن : شما امروز با برقرار کردن یک ارتباط عمیق با عقیده‌هایتان می‌توانید قدرت فوق العاده ای کسب کنید. اما اگر سعی کنید با تمرکز کردن بر روی هیجانات یک حادثه بیرونی انرژی تان را تقویت کنید، ناامید خواهید شد. وقتیکه شور و اشتیاقتان هم زمان با تغییر کردن مشکلات کمرنگ شد، در جستجوی پیدا کردن معنا در این موقعیت اخیر نباشید. فراموش نکنید ایمان شما الان ازتان محافظت خواهد کرد.

متولد اسفند : با تابیدن ماه امروز حس و شخصیت متفاوتی را درون خود احساس خواهید کرد. هرچند که دیگران نمی توانند حس و حال امروز شما را تشخیص دهند اما در درون خود احساسات عمیقی را خواهید داشت که هنوز به سطح بالاتر و ظاهری شما نرسیده است. از آنجا که افکار و احساس خود را با کسی در میان نگذاشته اید احساس سنگین بودن آنها را دارید. پس از سهیم کردن دیگران با افکار و احساسات تان، احساس سبکی خواهید کرد. در ضمن، دیگران درمورد شما قضاوت خود را خواهند کرد و نیازی نیست که برای نشان دادن شخصیت خود، بیش از پیش صحبت کنید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: