کد خبر: ۸۰۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۸
بین دو نیمه بلندگوی ورزشگاه اشتباه عجیب و خنده‌داری در خصوص نتیجه بازی انجام داد.
اشتباه خنده‌دار گوینده ورزشگاه/ نوروزی دیر تشویق شدبه گزارش خبرداغ ،جمیعتی در حدود بیش از ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان را تماشا کنند.

 

* پیش از آغاز بازی برانکو و شوتا سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند.

 

* زمانی که تیم پاختاکور گلزنی کرد، نیمکت‌نشینان و مربیان پرسپولیس به داور بازی اعتراض کردند و اعتقاد داشتند که این گل خطا بود.

 

* درحالی‌که هواداران پرسپولیس در چند وقت اخیر در دقیقه ۲۴ مرحوم هادی نوروزی را تشویق می‌کردند، اما به خاطر گلزنی پرسپولیس در دقیقه ۲۴ هواداران این تیم با ۴ دقیقه تاخیر و در دقیقه ۲۸ کاپیتان فقیدشان را تشویق کردند.

 

* بازیکنان نیمکت‌نشین پاختاکور از اواسط نیمه اول به گرم کردن خود پرداختند. این درحالی است که در تیم پرسپولیس هیچ بازیکنی گرم نکرد.

 

* برانکو در نیمه اول در چند صحنه به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

 

* بلندگوی ورزشگاه در اشتباهی عجیب در بین دو نیمه نتیجه بازی را صفر ـ صفر اعلام کرد که این مسئله با خنده حاضران روبه‌رو شد.

 

* چند خبرنگار ازبکستانی در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کردند.

 

* چند فرد متفرقه در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و این در حالی است که برخی از خبرنگاران جا برای نشستن نداشتند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: