کد خبر: ۸۰۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۹
مدافع تیم ملی مراکش و عضو باشگاه الدحیل پیش از دیدار با استقلال گفت: ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و خود را برای رقابت های لیگ قهرمانان و بازی استقلال آماده کردیم.
بن عطیه: آماده رویارویی با استقلال هستیم/ فقط برد می‌خواهیمبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال استقلال تهران فردا(سه شنبه) ساعت 18:45  در اولین بازیش در لیگ قهرمانان آسیا میهمان الدحیل قطر است.

 

مهدی بن عطیه، ستاره سابق یوونتوس و کنونی الدحیل نیز پیش از دیدار با استقلال گفت: ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و خود را برای رقابت های لیگ قهرمانان و بازی استقلال آماده کردیم. در این بازی تنها به دنبال برد هستیم.

 

ستاره مراکشی در پایان عنوان کرد: ما در چند هفته گذشته به هماهنگی خوبی رسیدیم. در لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند لیگ داخلی به دنبال نتایج خوب هستیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: