کد خبر: ۸۰۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۶
بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین شب گذشته برای موفقیت در اولین بازی آسیایی خود حلقه اتحاد زدند.
حلقه اتحاد آبی ها برای اولین شکار آسیایی+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، استقلال فردا در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می رود، تیمی که یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر غرب آسیا است و فصل قبل هم تا مرحله نیمه نهایی بالا آمد و در نهایت مغلوب پرسپولیس شد.


استقلالی ها برای آمادگی هرچه بیشتر برای بازی با الدحیل از روز شنبه تمرینات خود را در قطر پیگیری می کنند تا در شرایطی ایده آل به مصاف حریف قدرتمند خود بروند.


بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین روز گذشته در وسط زمین حلقه اتحاد زدند تا به متحدترین شکل ممکن جدی ترین تمرین خود را قبل از بازی با الدحیل برگزار کنند.


استقلالی ها امروز یک جلسه تمرین سبک برگزار می کنند و آماده بازی با الدحیل می شوند، بازی که 3 امتیاز آن بسیار مهم خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: