کد خبر: ۸۰۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
سرخ‌پوشان پایتخت، فردا کار بسیار دشواری مقابل نمایندۀ ازبکستان در آسیا خواهند داشت.
چالش بزرگ پرسپولیس برانکو مقابل تیم ازبکستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین خود در لیگ قهرمانان آسیا، فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی پذیرای پاختور ازبکستان خواهد بود.


پیش از شروع این مسابقه، پرسپولیس برانکو با چالش بزرگی روبرو است. سرخ‌ها با عملکرد موفقی که در این فصل از خود ارائه داده‌اند بدون شک قدرت خود را به حریف ازبکستانی نشان داده‌اند، اما آیا در این مسابقه هم می‌توانند حریف را مقهور هنرنمایی خود کنند؟

شاید بتوان گفت که پاختاکور تنها در یک چیز آماده‌تر از نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان است. آنها با گذشت 5 ماه تنها دو بازی انجام داده‌اند اما پرسپولیس در ظرف مدت یک ماه 7 بار رو در روی حریفان خود قرار گرفته است. با این وجود، پروفسور سرخ‌ها قطعا با اندیشه‌ و سبکی متفاوت شاگردانش را به زمین خواهد فرستاد.

هر چند که اگر بتوانیم بگوییم که پاختاکور از لحاظ بدنی آماده است اما نمایندۀ کشورمان هم از لحاظ روحی و انگیزه‌ای برتر است، چرا که تا پایان هفتۀ بیستم با قرارگیری در صدر جدول لیگ برتر، برای یک پیروزی دلچسب مقابل تیم ازبکستانی گام به میدان مسابقه خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: