کد خبر: ۸۰۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۵
مهاجم کروات پرسپولیس گفت: مطمئنم می‌توانم در این تیم به اهدافم برسم و به تیمم کمک کنم.
از انتخاب پرسپولیس خوشحالم/ هنوز به فضای فوتبال ایران عادت نکرده‌امبه گزارش خبرداغ ، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس که به تازگی به جمع شاگردان برانکو پیوسته در مورد آخرین شرایط خود گفت: هیچ شناختی از فوتبال ایران نداشتم، باید خودم را به محیط جدید نزدیک‌تر کنم و این موضوع کمی زمان می‌برد. فکر می‌کنم هنوز به فضای فوتبال ایران و پرسپولیس عادت نکرده‌ام. از اینکه به پرسپولیس آمدم بسیار خوشحالم و از انتخابم رضایت دارم. مطمئنم می‌توانم در این تیم به اهدافم برسم و به تیمم کمک کنم.


او همچنین در مورد بازی با صنعت‌نفت گفت: دیدار خوبی بود. تیم ما سوار بر بازی بود و می‌توانست به گل‌های بیشتری دست پیدا کند، ولی مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب کردیم. امیدوارم در دیدار‌های آینده هم همین روند را ادامه دهیم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: