کد خبر: ۸۰۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۶۲۵
میانگین حقوق بازنشستگان کشوری امسال به دو میلیون و 100 هزار تومان رسیده است .
میانگین حقوق بازنشستگان کشوری 2 میلیون و 100 هزار تومانبه گزارش خبرداغ ، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین حقوق بازنشستگان کشوری امسال به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده و امیدواریم با تدبیر دولت و مجلس و اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد تومان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود.

جمشید تقیزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال 250 هزار نفر از بازنشستگان از تسیهلات صندوق بازنشستگی برای سفرهای زیارتی و سیاحتی استفاده کرده‌اند که این تسهیلات نسبت به گذ شته 25 درصد افزاش پیدا کرده است.

تقی زاده گفت: هزینه این سفر برای بازنشستگان که به همراه یک نفر می‌توانند از آن استفاده کنند، 740 هزار تومان است و تاکنون50 درصد هزینه هتل‌ها و مراکز اقامتی که در سایت گردشگری صندوق اسامی آنها منتشر شده است برای بازنشستگان در قالب تخفیف خدمات ارائه می‌شود. علاوه بر خدمترسانی از طریق 70 هتل، همچنین 20 درصد برای صرف غذا به بازنشستگان تخفیف داده می‌شود که بازنشستگان از ابتدای اسفند فرصت ثبت نام برای سفرهای نوروزی را دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: یک میلیون نفر از بازنشستگان طی سالهای اخیر از امکانات سفر استفاده کرده‌اند که در مجموع 200 میلیارد تومان در این ارتباط اعتبار تخصیص داده شده است.

وی در مورد اعطای وامهای ضروری به بازنشستگان نیز گفت: به 400 هزار نفر وام 5 میلیونی اعطا شده است. ضمن اینکه از 200 هزار نفری که امسال قول داده بودیم، 135 هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و مابقی آنها نیز پایان امسال وام ضروری را دریافت می‌کنند.

تقی‌زاده در مورد ثبت‌نام وام های ضروری تصریح کرد: برای وام ضروری سال 98 نیز از اول فروردین ماه اعطای وام 200 هزار نفر دیگر را شروع می‌کنیم.

تقی زاده در مورد بیمه تکمیلی برای بازنشستگان نیز گفت: در این بخش 30 درصد افزایش اعتبار بر مبنای دستور وزیر رفاه داریم و اعتبار آن از هزار میلیارد تومان به یک‌هزار و 400 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی همچنین درباره حمایت صندوق بازنشستگی از بیماران گفت: 35 هزار بازنشسته دارای بیماری‌های خاص را تحت پوشش قرار دادیم و سعی‌ می‌کنیم که بیشترین پوشش را برای این افراد داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از ثبت‌نام فرزندان بازنشستگان و اشتغال آنها خبر داد و گفت: 36 نفر از فرزندان بازنشستگان فرآیند استخدام خود را انجام دادند و مابقی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره اینکه صندوق بازنشستگی یک میلیون و 421 هزار نفر بازنشسته را تحت پوشش و حمایت دارد گفت: این صندوق دومین صندوق بیمه ای کشور است که تلاش گسترده‌ای را برای ارائه خدمات بازنشستگان انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت: میانگین حقوق بازنشستگان کشوری امسال به دو میلیون و 100 هزار تومان رسیده است که امیدواریم با تدبیر دولت و مجلس و اختصاص 4500 میلیارد تومان به موضوع همسانسازی حقوق، در سال 98 شاهد افزایش بیشتر حقوق بازنشستگان به خصوص در میان حقوقهای کمتر از 2 میلیون تومان باشیم.

 تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
کسی که یک میلینون هشصد هزار تو مان می کیرد چی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
کسی که یک میلینون هشصد هزار تو مان می کیرد چی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: