کد خبر: ۸۰۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۶
گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای باشگاه استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش در لیگ قهرمانان آسیا درباره حواشی اخیر در اهواز صحبت کرد.
منشا: شوکه و ناراحت هستم/ انتظار دارم هواداری که موهای من را هم کشید احضار کنندبه گزارش خبرداغ ، گادوین منشا در خصوص احضارش به کمیته اخلاق اظهار داشت: وقتی خبر را شنیدم شوکه شدم و خیلی ناراحت هستم اما قطعا من هم در این رابطه توضیحاتی دارم و دفاعیات خود را می‌گویم. بخشی از صحنه موجود است که چطور یک فرد موهای من را می‌کشد و توضیحاتی در این خصوص دارم که حتما اعلام می‌کنم و امیدوارم به آن رسیدگی شود.


این بازیکن در ادامه افزود: همان طور که من احضار شدم انتظار دارم فردی که این برخورد را با من داشته را هم احضار کنند تا مشخص شود چه اتفاقاتی در اهواز رقم خورد.

 

منشا در خصوص شرایط استقلال گفت: ما تمرینات خوبی را سپری کردیم و می‌دانیم کارمان برابر الدحیل سخت است. حریف‌مان تیمی قوی است اما ما تلاش می‌کنیم تا در این دیدار به امتیاز برسیم.

 

وی که با پیراهن پرسپولیس سابقه گلزنی به الدحیل را دارد در خصوص شانس گلزنی خود با پیراهن استقلال به این تیم گفت: سعی می‌کنم از تجربه گلزنی به الدحیل استفاده کنم و برای استقلال گلزنی کنم. امیدوارم فرصت خوبی برای گلزنی نصیبم شود و بتوانم باز هم به الدحیل گل بزنم.

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: