کد خبر: ۸۰۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
رییس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران، گفت: اکثر مواد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با لایحه دولت هماهنگ است.
لاریجانی: مواد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس با لایحه دولت هماهنگ است

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران، گفت: اکثر مواد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با لایحه دولت هماهنگ است.

به‌ گزارش خبرداغ به نقل از ‌ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث انتخابات برای مردم و ارکان حکومت حائز اهمیت است. در حال‌ حاضر نیز دولت لایحه جامع انتخابات را به جمع بندی رسانده است. پیشنهاد می‌کنم بخشهایی از این لایحه که مربوط به مجلس شورای اسلامی است با طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس ادغام و هماهنگ شود. از شما نیز می‌خواهم تکلیفی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برای این متناسب سازی ارائه کنید ما کار عبث و بیهوده‌ای را انجام ندهیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به وی، بیان‌ کرد: اکثر مواد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با لایحه دولت هماهنگ است و در برخی از موارد اگر نیازی باشد ما مواد را به کمیسیون ارجاع خواهیم داد تا در آن جا نیز هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت روحانی پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی تا 6 سال دیگر هم در خصوص حقوق های نجومی های کاری نخواهد کرد/ سازمان بارزسی کل کشور و مجلس شورای اسلامی باید پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۱۰
با گرانفروشان مرغ، گوشت، میوه و... برخورد کنید.
متاسفانه 11 ماه ازسال گذشت چرا با گران فروشان برخورد نمی کند و نمی شود.
متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور نکردند شرم آوراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: