کد خبر: ۸۰۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
وزیر امور خارجه با توجه ضرورت پیوستن به FATF اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل مشکلات اقتصادی به لوایح مربوطه رای مثبت دهد.
لاهوتی به نقل از ظریف: مجمع تشخیص برای حل مشکلات اقتصادی لوایح مربوط به FATF را تایید کند

به گزارش خبرداغ، وزیر امور خارجه با توجه ضرورت پیوستن به FATF اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل مشکلات اقتصادی به لوایح مربوطه رای مثبت دهد.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نشست امروز فراکسیون مستقلین با وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه در مورد دو اجلاس ورشو و مونیخ بحث شد، ایشان عنوان کردند که تمام روزنامه های خارجی به شکست آمریکا اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: آقای ظریف همچنین برجام را یکی از دستاوردهای بزرگ چهل ساله نظام و شکست آمریکایی ها دانست و با توجه ضرورت پیوستن به FATF اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل مشکلات اقتصادی به آن رای مثبت دهد.

لاهوتی یادآور شد: در این جلسه نمایندگان ضمن تشکر از زحمات وزارت خارجه تاکید کردند معاونت اقتصادی وزارتخانه و سفرا باید حضور و تلاش بیشتری در رایزنی‌های اقتصادی با کشورهای دنیا داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۱۰
با گرانفروشان مرغ، گوشت، میوه و... برخورد کنید.
متاسفانه 11 ماه ازسال گذشت چرا با گران فروشان برخورد نمی کند و نمی شود.
متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور نکردند شرم آوراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: