کد خبر: ۸۰۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۷
لاریجانی گفت: با توجه به این که آخر سال 97 قرار داریم بررسی این طرح در مجمع به سال آینده واگذار می شود و چون قانون بودجه 98 تصویب شده است پس تصویب این طرح ضرورتی ندارد.
طرح اصلاح قانون انتخابات از دستور کار مجلس خارج شدطرح اصلاح قانون انتخابات اعاده شده از سوی شورای نگهبان به پیشنهاد علی لاریجانی رییس مجلس از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، در ابتدای جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات اعاده شده از سوی شورای نگهبان در دستور کار مجلس قرار گرفت.
در هنگام بررسی این طرح علی لاریجانی رییس مجلس خطاب به نمایندگان گفت: شورای نگهبان به این طرح ایرادات زیادی گرفته و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنان به مصوبات قبلی خود اصرار کرده اند از این رو این طرح باید بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود.
وی گفت: با توجه به این که آخر سال 97 قرار داریم بررسی این طرح در مجمع به سال آینده واگذار می شود و چون قانون بودجه 98 تصویب شده است پس تصویب این طرح ضرورتی ندارد.
وی در ادامه این طرح را از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: