کد خبر: ۸۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۷۷
فال روزانه یکشنبه 12 اسفند 1397
متولد فروردین : مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می‌دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته‌تان به شما کمک زیادی می‌کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می‌رسید.

متولد اردیبهشت : خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

متولد خرداد : با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

متولد تیر : این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

متولد مرداد : امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

متولد شهریور
: گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

متولد مهر : حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.

متولد آبان
: شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولد آذر
: امروز وقت گذرانی كردن با دوستانتان چیزی است كه شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما كه تشكیل یك گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

متولد دی : امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت كنید، پس سعی كنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه كسی را ناراحت نكنید، ممكن است كمی ‌دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

متولد بهمن : امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

متولد اسفند : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: