کد خبر: ۸۰۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
پدیده شهرخودرو در شرایطی مقابل پیکان به تساوی رسید که گل سالم این تیم مردود اعلام شد.
اشتباهات عجیب و ادامه‌دار داوری علیه تیم بالانشین لیگ برتر ایران! +عکسبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان، تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه عصر روز گذشته در تهران به مصاف پیکان رفت و به تساوی بدون گل دست یافت. نکته عجیب در این دیدار اما گل سالمي بود که توسط كمك داور مسابقه به اشتباه، آفساید اعلام شد تا داور نيز آن را مردود اعلام كند. با توجه به تصاويري كه موجود است، جای‌گیری کمک داور نیز در اين صحنه به شکلی بوده که به راحتی می‌توانست تشخیص دهد، مدافع پیکان افساید را پر کرده‌است ، اما متاسفانه به دلايلي عجيب آن را آفسايد اعلام مي كند تا ٣ امتياز اين مسابقه هم به دليل اشتباه داور و كمك داور از دست برود.

 

اين براي اولين بار نيست كه اشتباهات داوري اين گونه براي تيم پديده شهر خودرو منجر به از دست رفتن امتيازات مي شود. به جز گل سالم روز گذشته شاگردان یحیی گل‌محمدی در برابر پیکان، 25 بهمن‌ماه و در چارچوب هفته هجدهم نیز پدیده‌ شهرخودرو، با اشتباه داوری 2 امتیاز دیگر را از دست داد. نماینده خراسان در لیگ برتر در هفته هجدهم گل سالمی را وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد اما با تصمیم اشتباه داور، گل مردود اعلام شد و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

تعجب مان نيز از اين است كه هرچه به روزهای پایانی لیگ نزدیک‌‍تر می‌شویم، حساسیت‌ها بايد بیشتر و بیشتر ‌شود ، اما عجیب است که چرا اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر، اينگونه پدیده شهرخودرو را هدف قرار داده‌است.


در صورتیکه 2 گل سالم پدیده شهرخودرو در هفته‌های اخیر مردود اعلام نمی‌شد و 4 امتیاز دیگر به حساب این تیم واریز می‌شد، امروز پسران یحیی گل‌محمدی با 43 امتیاز به تنهایی صدرنشین لیگ برتر هجدهم بودند.

 

 در صورتی که این اشتباه داوری رخ نمی‌داد، پدیده با 41 امتیاز، در جدول رده بندی شانه به شانه پرسپولیس قرار می‌گرفت اما حالا 2 امتیاز از صدرنشین لیگ برتر عقب افتاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: