کد خبر: ۸۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۶۳۰
ماجرای درگیری فرهاد مجیدی با پلیس، حامیان و مخالفان بسیاری را همراه داشته است.
سوء استفاده‌ عجیب از درگیری فرهاد مجیدی با پلیس راهور + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  شب گذشته خودروی فرهاد مجیدی مربی استقلال به دلیل سرعت بالا در بزرگراه مدرس توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف شده و از او به دلیل همراه نداشتن مدارک، درخواست تست الکل می‌شود. با امتناعِ مجیدی از این کار و درگیری با مأمورِ مربوطه، خودروی اسطورۀ محبوب آبی‌ها به پارکینگ منتقل شد.

 

مجیدی با فیلم گرفتن از این اتفاق و دامن زدن به این موضوع در فضای مجازی حواشی، بسیاری را به وجود آورد. ستارۀ سابق استقلال معتقد است که پلیس با او رفتار غیر محترمانه‌ای انجام داده است. بسیاری نیز  مدعی شدند که این مأمور به دلیل هواداری از پرسپولیس چنین برخوردی را با مجیدی داشته است.

 

پس از برداشت‌های بسیار  از این اتفاق، رامین همتی رییس کمیته مشوقین باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحۀ شخصی خود در فضای مجازی، به نوعی از این موضوع در جهت کری‌خوانی برای رقبای قرمزپوش استفاده کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: