کد خبر: ۸۰۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۳ سال در شهرستان زاهدان خبر داد.
دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۳ سال در زاهدانبه گزارش خبرداغ ، ابراهیم ملاشاهی امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع قتل جوانی ۱۸ ساله در خردادماه سال ۸۴ در یکی از روستاهای اطراف شهر زاهدان و فرار قاتل از صحنه جرم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتل در پی اختلافات خانوادگی مقتول را با سلاح سرد به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی مبنی بر حضور او در زاهدان بدست آمد و بلافاصله تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شدند و روز گذشته او را پس از ۱۳ سال فرار در مخفیگاهش در خیابان "رجائی" در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: متهم به قتل که مردی ۳۷ ساله است در بازجوئی های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: