کد خبر: ۸۰۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
بنا بر اطلاعات رسیده و تماس‌های هموطنان، جاده کرج - چالوس با ترافیک سنگین مواجه شده و بارش برف و سرمای شدید، مشکلاتی را برای مسافران و خودروهای عبوری از این مسیر ایجاد کرده است.
ترافیک شدید در جاده کرج چالوس و سرگردانی مسافران در برف و سرماخبرهای رسیدی از جاده کرج - چالوس حکایت از بروز برخی مشکلات و سرگردان شدن مردم در برف و سرما دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بنا بر اطلاعات رسیده و تماس‌های هموطنان، جاده کرج - چالوس با ترافیک سنگین مواجه شده و بارش برف و سرمای شدید، مشکلاتی را برای مسافران و خودروهای عبوری از این مسیر ایجاد کرده است.

برخی گزارش‌ها حاکی است که هموطنان از ترس ریزش بهمن و یا تمام شدن بنزین خودروهایشان پیاده به دنبال سرپناهی جهت فرار از سقوط احتمالی بهمن و خطرات جانبی دیگر می‌گردند.

همچنین شهروندان شکایت دارند که سامانه تلفن گویای ۱۲۰ و یا دیگر تلفن‌های امدادی در دسترس نیست و کسانی که در راه مانده‌اند، امکان برقراری ارتباط با این سامانه‌ها را ندارند.

خبرگزاری ایسنا در حال پیگیری این موضوع از مسئولان مربوطه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: