کد خبر: ۸۰۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
با موافقت نمایندگان؛
نمایندگان مجلس وزارت بهداشت را مکلف به صدور مجوز لازم جهت واردات دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز کشور با کیفیت مورد نظر و از طریق فرآیند رقابتی به واردکنندگانی که با کمترین قیمت تأمین می‌کنند شد.
وزارت بهداشت مکلف به صدور مجوز واردات دارو و تجهیزات پزشکی با فرآیند رقابتی شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان مجلس امروز در جلسه نوبت عصر مجلس که به بررسی جزئیات لایحه بودجه اختصاص داشت با بند الحاقی تبصره ۱۷ موافقت کردند.

بندالحاقی- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (سازمان غذا و دارو) مکلف است مجوز لازم جهت واردات دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز کشور با کیفیت مورد نظر و از طریق فرآیند رقابتی به واردکنندگانی که با کمترین قیمت تأمین می‌کنند را صادر کند.

آیین‌نامه اجرائی این بند توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری سازمان غذا و دارو ظرف مدت دوماه پس ازابلاغ  این قانون تهیه می­شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

نمایندگان با بند (ح) این لایحه نیز موافقت کردند که به شرح زیر است:

ح- از ابتدای سال 1398 شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشور (مادرتخصصی) مشمول مفاد ماده (55) قانون برنامه ششم توسعه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: