کد خبر: ۸۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۷
آبی‌پوشان برای دیدار مقابل فولاد ستارۀ خود را در اختیار نخواهند داشت.
انتقاد شدید پیش‌کسوت استقلال از ستاره این تیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران از هفتۀ بیستم رقابت‌های لیگ برتر ایران فردا از ساعت 15:00 به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. آبی‌پوشان برای این جدال حساس روزبه چشمی، ستارۀ تأثیرگذار خود در فاز تدافعی را در اختیار نخواهند داشت.

 

چشمی در دیدارهای گذشتۀ این تیم چندین‌بار به دلیل اعتراض به داوری با جریمه مواجه شد. مهدی امیرآبادی مدافع اسبق آبی‌پوشان به‌تازگی درخصوص این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «تعجب می‌کنم بازیکنان استقلال بی‌دلیل و دائم به داور اعتراض می‌کنند. روزبه چشمی چرا باید در 3 بازی پشت‌ِ سرِ هم اخطار بگیرد و دیدار با فولاد را از دست بدهد؟ وقتی تیم استقلال جلو است و در میانۀ زمین که خطری روی دروازه نیست، چرا باید بازیکن عصبی باشد؟ گرفتن کارت زرد و اخراج فقط جریمۀ شخصی نیست بلکه ضرر تیمی دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: