کد خبر: ۸۰۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۲
تیم فوتبال پرسپولیس در هفتۀ بیستم لیگ برتر برای شانزدهمین بار مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد.
آمار فوق‌العاده پرسپولیس مقابل برزیل ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه در چارچوب هفتۀ بیستم لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

سرخ‌پوشان پایتخت آمار بسیار خوبی در تقابل‌های گذشته خود با این تیم جنوبی به یادگار گذاشته‌اند و همین موضوع امیدواری هواداران را برای کسب نتیجه مطلوب افزایش داده است.

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تا به حال پانزده بار با هم تقابل داشته‌اند که حاصل آن 10پیروزی برای تیم پایتخت 3 تساوی و ثبت دو پیروزی برای  برزیل فوتبال ایران بوده است. در طول این دیدارها 23 بار توپ از خط دروازه صنعت نفت عبور کرده است و 11 بار نیز تور قرمزها به لرزه در آمده است.

پیروزی 3_0 پرسپولیس مقابل رقیب جنوبی در دیدار برگشت فصل گذشته بهترین نتیجه شاگردان برانکو مقابل این تیم محسوب می‌شود و زردپوشان نیز در فصل 90_91 با درخشش  فونیکه‌سی تیم محبوب پایتخت را با نتیجه 4_2 مغلوب کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: