کد خبر: ۸۰۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۲۰۰
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: 2 دانشجوی خارجی دانشگاه تهران که روز چهارشنبه هفته گذشته در میدان فردوسی در حال تبدیل ارز به ریال بودند از طریق ماموران مستقر در محل به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و همان زمان آزاد شدند.
پلیس: دو دانشجوی دانشگاه تهران زندانی نشدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: 2 دانشجوی خارجی دانشگاه تهران که روز چهارشنبه هفته گذشته در میدان فردوسی در حال تبدیل ارز به ریال بودند از طریق ماموران مستقر در محل به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و همان زمان آزاد شدند.

سرهنگ بابک نمک شناس افزود: هر دو دانشجو پس از مشخص شدن هویت و ارتباط آنان با دانشگاه تهران و نیز رفع سوء ظن آزاد شدند.

وی ادامه داد: خبر زندانی شدن آن دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران صحت ندارد.

نمک شناس اضافه کرد: براساس تصمیم مسئولان و اعلام پلیس، هرگونه خرید و فروش ارز باید از طریق صرافی های مجاز انجام شود، در غیر این صورت امری غیرقانونی است و پلیس وظیفه برخورد با آن را دارد.

 طی روزهای اخیر خبر بازداشت این دو دانشجوی خارجی بازتاب های زیادی در رسانه ها پیدا کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: