کد خبر: ۸۰۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۷
استاندار تهران گفت: دشمنان ما هم به سرکردگی آمریکا روند رو به رشد انقلاب را هدف قرار داده‌اند نه فقط دولت آقای روحانی را.
محسنی بند پی: دشمنان ما هم به سرکردگی آمریکا روند رو به رشد انقلاب را هدف قرار داده‌اند نه فقط دولت آقای روحانی را

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پنجمین نشست شورای اداری استان تهران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در محل استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بند پی در ابتدای این نشست اظهار کرد: همه وزارتخانه‌ها در ایام پایانی سال تراکم کار بیشتری دارند اما وزارت اطلاعات در همه ایام سال تراکم کار دارد لذا از این جهت از حضور وزیر اطلاعات دراین نشست تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: تقویت بنیه دفاعی، نابودی داعش در منطقه، عبور از بحران‌های ایجاد شده توسط مستکبران، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خودکفایی در تولید گندم، پیشی گرفتن صادرات از واردات و شکست نشست ورشو با دیپلماسی خوب وزارت خارجه از جمله دستاوردهای کشور در سال ۹۷ بود.

استاندار تهران با بیان اینکه در این راستا حوادث تلخی هم داشتیم، اظهار داشت: خروج غیراخلاقی و غیرقانونی آمریکا از برجام، ایجاد مشکلات اقتصادی و اقدامات تروریستی در زاهدان از جمله اتفاقات تلخ امسال بود. دشمنان ما هم به سرکردگی آمریکا روند رو به رشد انقلاب را هدف قرار داده‌اند نه فقط دولت آقای روحانی را.

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی بود و ما اگر بخواهیم به اشتغال و تولید توجه داشته باشیم باید فراهم کردن بستر مناسب برای حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: