کد خبر: ۸۰۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۵۳۵
فال روزانه سه شنبه 7 اسفند 1397
متولد فروردین : زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید.

متولد اردیبهشت : شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

متولد خرداد : شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

متولد تیر : به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

متولد مرداد : اگر امروز از سرعت خود کم کنید ایده خیلی خوبی خواهد بود چون این ایام خیلی مشکل و پردردسر هستند این فرصت را بگیرید که به عقب بنشینید و درباره آنچه در زندگی تان در حال وقوع است تعمق کنید و از تجربیات خود درس بگیرید مهمتر از همه شما در ضمن یاد گرفته اید که عشق همه چیز را تسخیر می کند و این با ارزش ترین درس است.

متولد شهریور
: امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید كه این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یكی ازا قوام مسن یا حداقل یكی افراد هم سن و سال خود مشورت كنید. مثل اینكه یك نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد كرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت كافی اختصاص بدهید.

متولد مهر
: ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال گرفتگی کامل ماه در یازدهمین خانه از "دوستان” شما نشان می‌دهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

متولد آبان : در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.

متولد آذر
: سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت كند، در حالیكه شما تلاش می‌كنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ كنید. اما امروز درحالیكه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افكار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممكن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یك یا دو روز صبر كنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

متولد دی : اگر شما فکر می‌کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه‌ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

متولد بهمن : شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.

متولد اسفند
: دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: