کد خبر: ۸۰۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۴۵۹
مهاجم کروات در نیم‌ فصل لیگ برتر به ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه شد و جای منشا را گرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گفته می‌شود ماریو بودیمیر مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس قرار بوده بعد از حضور در تمرینات بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده و این بازیکن باشگاه را در مورد دریافت پول تهدید کرده است.

 

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس موضوع را تکذیب کرده و تمام این سناریو را یک شایعه خوانده و معتقد است بودیمیر هنوز در مورد طلبش با باشگاه صحبتی نکرده است.

 

 

اینکه این دسیسه خطرناک که برای رودرویی این بازیکن و هواداران طراحی شده به چه منظور و از سوی چه کسانی بوده مشخص نیست و می تواند حاشیه هایی را به همراه داشته باشد.

 

ماریو بودیمیر مهاجم جدید کروات در نیم‌ فصل لیگ برتر به ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شد و جای منشا را گرفت اما هنوز در ترکیب تیم جای ثابتی پیدا نکرده و باید دید در ادامه فصل این بازیکن چه سرنوشتی را برای خودش و تیم پرسپولیس رقم خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: