کد خبر: ۸۰۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
دبیر کل اتحادیه عرب مدعی شد:
دبیر کل اتحادیه عرب امروز- یکشنبه- گفت که موضوع این اتحادیه و اتحادیه اروپا درباره مخالفت با دخالت ایران در امور کشورهای عربی یکسان است.
موضع عربی- اروپایی در قبال مداخله ایران یکسان است/ بر سر برجام اختلاف‌نظر داریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب امروز -یکشنبه- در حاشیه نشست عربی- اروپایی در شرم الشیخ مصر در مصاحبه با «اسکای نیوز» گفت: «موضع عربی- اروپایی درباره دخالت ایران در کشورهای عربی یکسان است و اختلاف نظر موجود بر سر توافق هسته‌­ای ایران با کشورهای بزرگ است».

ابوالغیط ابراز امیدواری کرد که طرف اروپایی اهمیت ثبات در جهان عرب و عدم دخالت در امور داخلی کشورهای عربی را درک کرده باشد.

وی ضمن بیان اظهارات بی‌اساسی با تأکید بر خطرناک بودن دخالت ایران در یمن و حمایت از جنبش انصار الله خواستار اتخاذ موضوع سخت دراین زمینه شد.

به نقل از اسپوتنیک،  دبیر کل اتحادیه عرب درباره پرونده لیبی نیز آن را به دلیل دخالت بیگانگان و تمایل گروه­‌های درگیر به ادامه درگیری بسیار پیچیده توصیف کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: