کد خبر: ۸۰۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۴۹
سلیمی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارائه گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه شرکت‌های دولتی شد.
گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه شرکت‌های دولتی ارائه شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه علنی امروز بعداز ظهر مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی در اخطاری مستند به اصل ۵۲ قانون اساسی اظهار کرد: ما در حال به اتمام رساندن بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ هستیم. علاوه بر این گفته شد که کمیسیون تلفیق برای بودجه شرکت‌های دولتی اقدامی انجام داده، این گزارش چه زمانی قرار است رسیدگی شود؟ زیرا طبق آئین‌نامه باید یک هفته فرصت برای ارائه پیشنهادات در نظر گرفته شود.

وی افزود: گزارش بودجه شرکت‌های دولتی نه ارائه شده و نه فرجه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. یا بودجه شرکت‌های دولتی جزو بودجه هست یا نیست. اگر نیست چرا آن را به مجلس می‌آورند و اگر هست طبق قانون باید به آن رسیدگی کنیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: آقای مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق گفته‌اند که موارد اصلی مربوط به بودجه شرکت‌های دولتی را رسیدگی کردند و در این باره توضیح می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: